Ankieta Poszkoleniowa - Prezentacja
W ramach obowiązku ujawnienia ocen z kwestionariusza rozdanego uczestnikom na koniec warsztatu (umowa nr ABG/642215) oto Wyniki Ankiety Po Szkoleniu
numer FTR – 1435
Nazwa Zleceniodawcy: BSCG SA
Grupa Kursów: Kursy Handlowe
Zamawiający: przedsiębiorstwo prywatne z francuskim kapitałem
Sektor: internetowa
Grupa zawodowa: przyszła kadra kierownicza
W treningu brało udział: dziewięć osób.
Czas trwania kursu: siedem godzin.
OCENA (skala 1-6)
Na jakim poziomie oceniasz przygotowanie trenera: 5,7
Scharakteryzuj jakość aktywizujących narzędzi edukacji takich jak symulacje: 5,6
Oceń dostosowanie przekazywanych danych do profilu twojej firmy, branży i działu: 4,3
UWAGI INNYCH KURSANTÓW SKOPIOWANE Z KWESTIONARIUSZY OCENY:
W jaki sposób twój szef mógłby wesprzeć we wdrożeniu narzędzi z kursu w regularnej pracy :
dobrze byłoby zastosować wspierające zajęcia w formie różnych konferencji branżowych
przydałoby mi się odrobinę uprawnień do bycia samodzielnym decydentem
muszę dostać kilkanaście godzin tygodniowo na projektowanie innowacyjnych koncepcji
lepsza motywacja
mam odpowiednie wsparcie
i tak nie będzie chciał
Co uważasz o przeprowadzonym warsztacie:
Najfajniejszy kurs w tym roku
Trzeci dzień był jedynie nieco praktyczny
Jakie jeszcze inne kursy planujesz odbyć w przyszłości (do dwunastu miesięcy:
podejmowanie decyzji w efektywnym zespole
skuteczne wywieranie wpływu na innych
delegowanie w jednostkach wielokulturowych
strategie handlowe w sytuacjach konfliktowych
finanse dla menedżerów
planowanie promocji handlowych dla poczatkujacych
kurs - korepetycje z niemieckiego w biznesie